onsdag den 5. marts 2008

Endnu et jordemoderbesøg. Kåre (og Siri) var med i dag og vi fandt da også lige et par caches på vejen.


Den ene cache fandt vi i Doktorparken i Randers, og der var lige blevet sat legeplads op, og naturligvis skulle vi også lege. Billedet her er taget lige før Siri beslutter sig for at hun også vil være med og hopper hen efter Kåre. Resultat: Kamera i vandpyt! Hvordan gør man linsen ren på sådan et? Og hvordan leger børn "jorden er giftig" på den legeplads, når Kåres lange ben knap nok kan nå?

My har stadig ikke fået stillet hovedet fast i bækkenet, så det er ikke ligefrem lige op over. Men hvis jeg skal bedømme på alle dem der spørger til det, så tror jeg faktisk også ventetiden er værre for mange af I andre. :) Jeg synes nok det mest irriterende er at jeg er nødt til at sidde så langt fra skrivebordet fordi maven er i vejen. Og så gør det så ondt når My sparker ind mod bordkanten...


Jeg bliver ikke træt af flotte farver, og jeg synes simpelthen dem her er så imponerende. Lige til at blive i godt humør af.