lørdag den 10. marts 2007

Jeg vil også være med. Rundt omkring i blogland skriver folk om 25 ting de glæder sig til. Og da jeg glæder mig rigtig meget i tiden, vil jeg også være med.
  1. Søndag den 25. marts, hvor vi flytter til vores nye hus. Eller måske snarere mandag, hvor vi er flyttet?
  2. At komme ud med Siri i dag. Vejret er fantastisk.
  3. At komme i seng i aften og høre med til Kitty, Nathan og Bartimæus.
  4. Til 21. juli.
  5. Til 13. juli.
  6. Min lillesøsters bryllup.
  7. Lone og Jans bryllup.
  8. En tur i sommerhuset til sommer
  9. At sidde med en god bog på terassen i vores nye hus.
  10. At få en lille køkkenhave. Jeg købte allerede frøene sidste efterår.
  11. En masse gode gåture med Siri og Kåre i skovene omkring Ulstrup.
  12. At få "min" nye computer hjem.
  13. Til på mandag, hvor vejret skal blive helt godt.
  14. At komme ned på Den Permanente og bade igen.
  15. Til FNUGs forårskursus.
  16. At læse det Cosmopolitan Tomas havde med hjem fra England til mig.
  17. At se om der er noget spændende i postkassen i dag.
  18. At få hængt alt vores sengetøj ud i haven til luftning.
  19. At få et ordentligt tørrestativ, så jeg kan tørre store ting udendørs.
  20. At alting springer ud og det bliver rigtig forår.
  21. Mit nye bibliotek. Altså mit eget bibliotek, ikke et offentlig bibliotek.
  22. At komme på hospitalet på onsdag og få at vide, at jeg pludselig er helt rask.
  23. Næste kærlige puffen og slikken af Siri.
  24. At vågne klokken 4 om morgenen og høre fuglene synge udenfor vinduet.
  25. Til det bliver jul og vi skal til at sælge juletræer igen. :)
Der er mange ting at glæde sig til. Men nu vil jeg starte med punkt 2!

2 Comments:

At 19. marts 2007 kl. 12.57, Blogger Mette said...

Hej Trine, jeg faldt lige over din hjemmeside og det er jeg glad for. Jeg har selv Graves, ligesom dig og det er ret skønt at læse om dine erfaringer med sygdommen, så tak for det. Venlig hilsen Mette

 
At 19. marts 2007 kl. 14.29, Blogger Trine said...

Tak for rosen. Det er altid rart at vide, at nogen kan bruge det man laver. :)

 

Send en kommentar

<< Home