lørdag den 24. februar 2007

Når jeg ser på min statistik, så ved jeg ,at der er nogen der læser det her. Men hvem?

En flok bloggere har stillet sig det samme spørgsmål, bare i lidt større målestok. Hvem er det egentlig, der læser blogs?

De har lavet en undersøgelse, som gerne skulle give svar på det. Der er spørgsmål om alder og om man selv har en blog. De generelle spørgsmål bliver tilgængelige for både gruppen og mig, men kommentarene bliver kun tilgængelige for mig. Så vær med til at finde ud af hvordan bloggermiljøet i Danmark ser ud: Gå til spørgeskema.

Og så er Niels ka Hotdog begyndt at blogge. hotblogdog.blogspot.com

3 Comments:

At 28. februar 2007 kl. 01.25, Anonymous Anonym said...

Hej Trine, så er testen taget og så synes jeg det var lidt komisk at Phd så eksplisit er defineret som "Absurd lang"
Any way, håber du får en pæn statistik.

Knus Dina

ps. Valgmulighederne for uddannelse var:
Grundskole
Gymnasial
Kort
Mellemlang
Videregående
Absurd lang (phd)

 
At 28. februar 2007 kl. 11.52, Blogger Trine said...

8 år er da også absurd lang tid. Synes du ikke det er læææænge Tomas har siddet begravet oppe i Åboland?

Tænk på at det er først 10 eller 11 år i folkeskolen, så 3 år på gymnasium, og så mindst 8 år på Uni. Det er alligevel mindst 21 år!

 
At 29. juli 2012 kl. 16.49, Blogger Robe de mariée said...

Denne kommentar er fjernet af en blogadministrator.

 

Send en kommentar

<< Home