onsdag den 21. februar 2007

bryllupsklar.dk

I efteråret 2000 meldte jeg mig ind i bryllupsklar.dk. Det viste sig at være meget dumt af mig. Eller rettere, det var dumt af mig ikke at slette min profil ret hurtigt igen.

Nu, 6 år efter, beslutter de sig for at de vil til at sende reklamemails ud. Både for dem selv og for andre. Så jeg begynder at få en spammail om ugen fra dem. I denne uge reklamerer de for 123hjemmesider, med masser af brug af ordet "gratis". Gratis, ja, i en måned og så skal man betale for det. Og så vidt jeg kan se, så har man ikke adgang til koden til den side man har lavet.

Så jeg har prøvet at afmelde mig gennem deres afmeldingsservice. Men det kræver at man logger ind. Som vi alle har prøvet, så glemmer man altså sit brugernavn og password til disse services efter et par år uden brug og det har jeg også gjort. Så jeg kan altså ikke logge ind.

Men for at melde sig fra "nyhedsbrevet", skal man være logget ind. For at kontakte administratorene, skal man være logget ind. For at spørge på deres forum, skal man være logget ind. Kort sagt. Man kan ikke gøre noget som helst, før man er logget ind.

Jeg har skrevet mail til alle de adresser jeg kan finde på deres hjemmeside, jeg har svaret på deres spammails, men får et autosvar tilbage om, at jeg ikke kan sende til den.

Jeg ved simpelthen ikke mere hvad jeg skal gøre, for at slippe for deres spam. Naturligvis kan jeg bare smide alt fra dem i /dev/null, men det er mere princippet i det.

Noget helt andet er, at man slet ikke kan slippe for deres spammails, hvis man vil være medlem.

Så alt i alt ikke et sted, jeg vil have noget at gøre med igen.

2 Comments:

At 21. februar 2007 kl. 13.43, Blogger Jan G. Laursen said...

bryllupsklar.dk
A.P. Møllers Allé 9A
2791 Dragør
Telefon 26 16 76 71

 
At 16. december 2009 kl. 20.06, Anonymous Anonym said...

Denne kommentar er fjernet af en blogadministrator.

 

Send en kommentar

<< Home