tirsdag den 13. februar 2007

Uhh, det er så koldt, at det er boller-og-kakao-vejr. Så her dufter dejligt af nybagt brød og nu er de liiiige snart færdige.

Jeg har også lavet en grydefuld mejsekugler til de små fugle. Så er det bare med at placere dem et Siri-sikkert sted.

I går var jeg inde og få taget en blodprøve og på vejen hjem fik jeg lyst til en dukkert. Så ned på Den Permanente og få et chok. Er du vimmer, de bølger var høje! Men det var rigtig hyggeligt, lige indtil den sidste gang i vandet.

Der kom en bølge og flåede mig med væk fra stigen. Jeg havde akkurat kræfter til at holde mig fast med den højre hånd, ellers er jeg bange for at jeg var blevet slynget ind i gavlen. Nu må jeg "nøjes" med et nogle sår og rifter, et par blå mærker og en meget øm venstre overarm.

Umm. Nybagte havregrynsboller, direkte fra ovnen... Du er ikke misundelig, vel?

1 Comments:

At 13. februar 2007 kl. 18.12, Blogger Dinapigen said...

JO!!!
Men bliver man inviteret?? nææ nej..
(Er det hævn fra den gode chokolade, nødde is jeg spiste for næsen af dig den anden dag?)
/Dina

 

Send en kommentar

<< Home