mandag den 8. oktober 2007

Advarsel til mænd og andre sarte sjæle: Dette indlæg handler om ting, som I måske vil finde ulækre.

De sidste par aftener har der været liv og glade dage i min mave. Der er en der sparker rundt, og specielt nyder den at sparke på blæren. Så gæt om jeg skal rende på toilettet mange gange i løbet af en nat!

I dag var jeg så ved jordemoderen for at få akupunktur mod kvalmen (der heldigvis er aftagende). Man kan også komme hos jordemoderen for at få hjælp til amningen, og der var en bette nyfødt på besøg sammen med sine forældre. Og han græd så hjerteskærende. Og så snart jeg hørte det, så løb mælken ellers bare til. Så ikke nok med at hun stak otte nåle i mig, mens ungen sparkede løs, jeg gik også derfra med godt spændte bryster.

Så jeg er ked af det, gutter, men hovedformålet med disse fedtdepoter med mælkekirtler er ikke jeres fornøjelse. De har et andet og noget vigtigere formål.

Mors kommentar var, at jeg ender med at være en ligeså god malkeko, som hun selv var det.

2 Comments:

At 8. oktober 2007 kl. 18.34, Anonymous Anonym said...

Jeg ved godt at der er værdigere formål med de kirtler end mænds små glæder. Men alligevel vil jeg tillade mig at gå ind for ægte modermælk frem for erstatning - simpelt hen fordi emballagen er meget pænere.

 
At 8. oktober 2007 kl. 19.06, Blogger Trine said...

Helt sikkert. Der er mange fordele: Man har altid noget i nærheden. Det er hygiejnisk indpakket. Har altid den helt rette temperatur.

Ulempen er så, at man ikke bare kan bede manden om at ordne det. :)

 

Send en kommentar

<< Home