fredag den 28. september 2007

Så blev det vist min tur til at få lidt influenza - eller måske er det bare en forkølelse? Jeg ved det ikke, men jeg har det i hvert fald ikke ret godt. Jeg har nogle opgaver jeg burde lave, men jeg har mere lyst til at putte mig godt ind i et tæppe og se M*A*S*H. Indtil videre er jeg ikke kommet længere end til computeren.

Her sidder jeg så og undrer mig over at CD åbenbart vil gøre hvad som helst for lidt spalteplads: Jeg mener, Louise Frevert?

Jeg har stadigvæk kvalme og kaster op flere gange om dagen, nogle dage mere end andre. Jeg er efterhånden i 17. uge, så jeg synes godt snart det må stoppe. Jeg får akupunktur mod kvalmen, men jeg synes ikke rigtigt det hjælper. Men det er på den anden side ikke til at sige hvordan jeg ville have haft det, hvis ikke jeg fik akupunkturen.