onsdag den 23. maj 2007

I nyhederne på TV2 i aften klokken 19, skulle der komme et indslag om geocaching. Så er du nysgerrig, så smid dig foran fjernsynet og se med.

Det ville være rart at have et kabel, så vi kunne overføre data mellem gps og computer. Men sådan et koster altså 600 kroner. Det er lidt mange penge. Heldigvis kan et gammel seriel mus, et sygesikringsbevis og to stykker tape laves om til sådan et kabel. Vupti: 600 kroner sparet!

I dag har jeg været ved en bandagist, for at få taget aftryk af fødderne til at lave indlæg til mine sko. "Ja, hvis du så lige vil træde her på," siger bandagisten og jeg træder op i en papbakke med oasis. Det er altså sjovt at træde på, sådan noget oasis. Så må vi se hvad der sker med de indlæg.

Nå, jeg vil til at feje. Vi har lidt forsømt huset, siden vi fik gps'en. Kåre er ikke kommet inden for døren, før han spørge om vi ikke snart skal afsted...

3 Comments:

At 23. maj 2007 kl. 18.13, Blogger Hotdog said...

Uh, det er sådan noget, der gør, at jeg elsker at have en Kiss DP-558 - når nogen siger, at der kommer noget, man bør se i fjerneren, jamen så hopper jeg da bare på Kiss'en fra arbejde via webben og sætter den til at optage det. Teknologi rocks!

 
At 24. maj 2007 kl. 17.51, Anonymous Anonym said...

Seriel mus, ja. Tape, selvfølgelig. Men det gamle sygesikringsbevis? Kan vi få nogen billeder, tak?

 
At 24. maj 2007 kl. 19.17, Blogger Trine said...

Jeg ville gerne vise et billede, men vi har ikke noget digitalkamera. Kender du nogen der har et gammelt et liggende, de ikke bruger mere?

 

Send en kommentar

<< Home