fredag den 27. april 2007

Kedeligt indlæg. Det handler om pensionsopsparinger og så bliver det vist ikke mere kedeligt.

Hvis man tegner en pensionsopsparing i dag, kan man få den udbetalt fra man er 60 år, med mindre der sker noget drastisk. Hvis man tegner den på tirsdag kan man få den udbetalt fra den alder hvor man kan gå på efterløn. Den er i øjeblikket 62 år, men der er planer om at hæve den yderligere.

Så hvis du vil være (relativt) sikker på at kunne få udbetalt din pension når du bliver 60, så er det NU du skal kontakte din pensionsrådgiver.

Jeg har lige selv gjort det, så jeg er sikret lidt penge når jeg bliver 60. Når jeg så engang få nogle penge jeg kan sætte ind på pensionsopsparingen, så bliver det helt godt. :)

Husk at indbetalinger på pensionsopsparinger er fradragsberettigede.