torsdag den 12. april 2007

En lille betragtning om sex og kondomer.

Har du nogensinde set en ung mand i et supermarked, der skulle købe en pakke kondomer? Typisk kommer han snigende op til kassen, hvor han lister rundt, til der er en tom kasse. Så skynder han sig at hive pakken ned og smide den på kassebåndet. Knaldrød i hovedet flår han den ud af hånden på ekspedienten og stopper den i lommen inden han betaler, hvorefter han nærmest løber ud af butikken.

Om aftenen bruger han så et eller flere af disse kondomer.

Næste dag i skolen er det så helt modsat. Han braldrer op om at han fik noget i går. Alle skal vide det og han er meget stolt af sig selv.

Egentlig meget sjovt. I nogle tilfælde er det pinligt som bare pokker og andre gange er man meget stolt af det.

Min kloge mor sagde engang til mig, at hvis man ikke var gammel nok til at købe kondomer, så var man i hvert fald heller ikke gammel nok til at have sex. Og det har hun jo egentlig nok ret i.

Gammel, men god:

En unge mand kom ind på apoteket og bad om en pakke kondomer.
-Hot date i aften? spurgte apotekeren.
-Ja, skal møde min kærestes forældre, og så har hun lovet mig en hed elskovsnat.
Da de satte sig ved middagsbordet, sagde den unge mand:
-Har I noget imod, at jeg beder bordbøn først?
Hans kæreste hviskede:
-Du har ikke fortalt mig, at du er religiøs.
-Nej, svarede han, og du har ikke fortalt, at din far er apoteker. . . .