mandag den 12. marts 2007

Jeg skal altså til at tage Siri noget mere med ned i byen.

Tænk, jeg er blevet lagt heftigt an på i dag. Jeg mener, mig?

Mig og Siri var på vej til at krydse en vej og ville lige holde tilbage for en cyklist. Men nej, fyren stoppede for os og sprang af cyklen for at snakke med os.

Først var det snak om kræet, men han fik da også lige spurgt om jeg var alene med hende. Det giver lige et selvtillidsboost af format. Rigtig hyggeligt. At han så ikke lige på nogen måde var min type, er jo lidt lige meget.

En anden fyr var meget imponeret over at jeg, som pige, kunne klare så stor en hund. Han skulle bare vide, at hendes normale aktivitetsniveau er SNORK. I går aftes kørte jeg faktisk over hendes hale, men hun snorkede glad videre. Jeg tror faktisk at hun har et bedre sovehjerte end mig.

Og så har jeg set på computere både det ene og det andet sted. Det ene sted var sælgeren arrogant som bare, og det andet sted var det en sød og meget hjælpsom sælger. Desværre var den arrogantes tilbud bedre end den flinkes.

Nu må vi se hvad det ender med. Det er heldigvis ikke mig selv der skal betale, så det er også andre der skal tage den endelige beslutning.