søndag den 7. januar 2007

Typisk mig. Klokken 1345 tog jeg ned på biblioteket og hentede de første 12 bøger om Tortall af Tamora Pierce. Og jeg kender jo mig selv. Så nu har jeg lige læst de første tre: Alanna, I Gudindens hånd og Kvinden der rider som en mand. Og jeg vil virkelig prøve, ikke at tage nummer fire, Den springende løvinde, med i seng. Jeg ved jo godt, at jeg ikke kan stoppe før jeg er færdig. Lige hvad det angår, så har jeg en rygrad som en regnorm.

På billedet ses Siri, sovende godt og trygt, med min fod i munden. Det kan hun altså godt lide; at sove med noget i munden. Min fod, en af mine sko eller hvis der ikke er andet, sin egen pote. Underlig hund.

Hun kan finde på at tage en af mine sko med sig, bare for at sove med den. Enten med snuden i den eller med den i munden. Hun ødelægger det ikke, sover bare med det. Men hun er altså nu dejlig.