tirsdag den 12. februar 2008

Egentlig skulle jeg først snakke med en læge om galdestensoperation 3. juni, men jeg synes efterhånden der er lææænge til. Så sidste mandag gik jeg op til sekretæren og spurgte pænt om der var nogen grund til at der skulle gå så lang tid. Det ville hun lige undersøge og jeg fik onsdag et brev om at lægen gerne ville se mig i dag. Jeg havde simpelthen fået en tid før afdelingen åbner. Flinke mennesker.

Enden blev, at jeg skal opereres i midten af april. Så jeg har snakket med operationslæge, narkoselæge og sygeplejerske i dag, så vi er klar. Jeg skulle så aftale en tid med en anden sekretær. Ja, hun havde en den 23. Det lød jo fint, indtil jeg fandt ud af, at hun mente 23. februar. Jeg synes måske nok lige der var noget andet der skal overståes først! Så vi endte med 8. april.

Nu håber jeg bare operationen virker. Ved ca. 10 % fortsætter anfaldene, selvom galdeblæren er forsvundet. Men jeg satser kraftigt på at det løser problemet for mig. Selvom det er sundt for mig med denne fedtfattige kost, så har man altså bare sommetider lyst til en snasket burger!