torsdag den 2. november 2006

Møgdag.

Jeg har sovet elendigt, og har haft ondt i hovedet og haft kvalme det meste af dagen. Rigtig øv. Så træningen blev skippet og klokken 17 skulle vi i banken for at finde ud af hvordan vi lige finansierer 800k til et hus. Kåre kom hjem 1635 og han havde det også elendigt. Jeg spurgte om vi skulle aflyse, men Kåre var i tvivl om vi kunne være det bekendt, med så kort varsel. Mit modspørgsmål var, om vi ville tage stilling til finansiering af et hus, mens vi havde ondt i hovedet og generelt var ganske utilpasse? Vi ringede afbud. Så i morgen må vi ringe og få en ny aftale.

Senere på aftenen nåede vi dog at blive så "friske" at vi tog endnu et spil Settlers. I dag vandt jeg igen.

Vi ønsker os udvidelsen til Settlers of Catan Card Game til jul.

I øvrigt kan vores ønskeseddel findes på min hjemmeside.

Og nu må vi desværre ud med hunden, selvom vi meget hellere vil i seng. Men på den anden side, så har frisk luft aldrig skadet nogen.