fredag den 28. marts 2008

Tissetøs

Ellens hofte er frikendt - den er helt som den skal være og det er vi glade for. Når man som jeg har været på besøg på sygehuse MANGE gange, så ved man at der kan være laaaang ventetid, men denne gang nåede vi knap nok at få overtøjet af, før vi blev kaldt ind. Og Ellen har for første gang smagt andet end min mælk, hun fik nemlig en anelse sukkervand for at berolige hende lidt. Så sjovt er det nemlig heller ikke at blive hevet og trykket i hofterne.


Efter en god nats søvn er det dejligt at sove lidt på fars bryst.

Kåre har været til reception i eftermiddags, så vi tre tøser har været alene hjemme for første gang.

Jeg troede i øvrigt kun at det var drenge der tissede ud over det hele og ramte folk. Men nej, det kan piger også sagtens klare. Ellen kan i hvert fald. To gange i dag har hun tisset så kraftigt at det er endt ud over mig. Anden gang var jeg hurtig og fik sat en hånd for, så hun kun ramte sig selv - HA! Men sådan en baby genererer nu en hel del vasketøj. Og selvom jeg synes jeg havde købt rigeligt med stofbleer, har jeg været ude at købe 12 mere i dag. Der bliver brugt en del af den slags.


Sovende baby.

Vi havde sovet lidt middagslur og da jeg tog dynen af hende for at give hende noget tøj på var jeg simpelthen nødt til at tage et billede af hende. Jeg er nok forudindtaget, men hun ser nu meget sød ud.

1 Comments:

At 28. marts 2008 kl. 22.31, Anonymous Anonym said...

He he. Jeg kan godt huske det med stofbleerne. Jeg mener vi købte 36 stk, men så var der også nok. Det bliver hurtigt rutine at have dem indenfor rækkevidde hele tiden.

 

Send en kommentar

<< Home