torsdag den 14. februar 2008

I dag har bilen været på værksted igen, for lige at ordne det sidste. Det ville kun tage en halv times tid, så jeg tog Siri med og benyttede lejligheden til at gå en god tur i en skov lidt syd for Bjerringbro. Vejret er jo helt perfekt. Først mødte vi en gammel dansk hønsehund, sammme slags som mine forældres. Siri blev straks meget, meget glad, men hun så så skuffet ud, da han så ikke engang ville lege med hende. Stakkels Siri. Lidt efter mødte vi en hel skolefritidsordning, men de måtte ikke snakke med hende, så igen en skuffet Siri. Til gengæld kan sådan en skolefritidsordning godt nok stille mange spørgsmål. Jeg tror jeg har snakket for den næste uge!

På vejen hjem skulle jeg lige have handlet lidt. Jeg havde håbet at kunne få nogle spareskinner i Netto, men de var desværre udsolgte. Men i SuperBrugsen fik jeg prøvet noget helt nyt: Jeg har købt min allerførste pakke bleer! Men jeg tvivler lidt på at det bliver den sidste.

Siri ligger tit og sover med hovedet mellem forsæderne i bilen. Hun ser simpelthen så sød ud.