tirsdag den 30. oktober 2007

Bare hvis der var nogen der tænkte på mig:

Jeg er kommet hjem og det er rart. Også selvom jeg faktisk fik eneværelse i nat, så jeg kunne sove med alle vinduer åbne. Godt nok i et undersøgelsesrum, men der var ro og frisk luft. Men det er lidt underligt at sove i sådan et lægeværelse.

Nu er jeg kommet hjem, men jeg har stadig en hel del ondt. Dels i nyren og dels i blæren. Men der ligger jo også et rør mellem dem og når der så samtidig er en baby der presser, så skal det gøre lidt ondt. Undskyld sammenligningen, drenge, men det føles som en tampon der sidder forkert. Røret skal fjernes om 2-3 uger og når jeg så har født skal jeg scannes for at se om alt er som det skal være.

Men nu skal jeg sove - efter en lille gåtur med den stakkels oversete hund.

3 Comments:

At 31. oktober 2007 kl. 14.14, Anonymous Anonym said...

Der er bestemt nogen der tænker på dig...

Jeg tænker at det er rigtig trælst at du har så mange smerter og at det egentlig burde være nok i sig selv at være gravid og døje med kvalme i alt for mange måneder, og nu kommer der så oven i en dum sten der skal fjernes, mere medicin og trælse nætter på sygehuse. Dem kan jeg heller ikke li' - de har en dårlig vane med at smide mig i respirator.
Men jeg tænker på dig, ikke mindst fordi jeg også savner dig :-) Det føles for første gang som om du er mange hundrede kilometer (835 km. I følge googlemaps) væk… *snøft*

I går sad jeg og sorterede gamle billeder og fandt et par af jer og Siri oppe fra lejligheden, det gjorde mig helt nostalgisk.

Så: jeg tænker på dig. Synes du fortjener at blive rask...

Knus
Dina

 
At 31. oktober 2007 kl. 23.13, Blogger Jan G. Laursen said...

Vi tænker skam også på jer :)
Held og lykke med sygdommen og den lille spirrevip!

...og så vil jeg lige sige at min rss-reader hader at du ikke har overskrifter på dine indlæg. Hvorfor har du ikke det?

 
At 1. november 2007 kl. 13.29, Blogger Trine said...

Tak for tankerne. Det varmer.

Jeg har ikke overskrifter på indlæggene, fordi den template jeg bruger ikke har det. Og når jeg alligevel aldrig ved hvad jeg skal skrive som overskrift, så er det lidt ligegyldigt. :)

 

Send en kommentar

<< Home