fredag den 26. januar 2007

I dag har Siri været i hundeskoven og lege med en dejligt 7 måneder gammel leonberger. For en gang skyld, en hund i en fornuftig størrelse. Så nu ligger hun her ved fødderne af mig og snorker. Det er det hun er god til.

Så har jeg læst lidt på de to store demokratiske præsidentkandidater i USA, Hillary Clinton og Barack Obama. Jeg ved ikke lige endnu, hvem jeg ville stemme på, hvis jeg havde muligheden, men det er helt sikkert, at det ikke ville være en republikaner!

Nå, men det jeg undrede mig over er, at man jo kan donere et beløb til politikerens valgkamp. Dog maks. 2300$. Og nu bliver det så mærkeligt: Hvis man donerer mere end 200$, så skal man registreres med navn, adresse, stilling og arbejdsgiver. Navn og adresse er muligvis fint nok, men hvad pokker skal de bruge ens stilling og arbejdsgiver til? Jeg kan virkelig ikke gennemskue det, så hvis der er nogen der har et bud, så lad mig endelig høre...