lørdag den 20. januar 2007

CocaCola har jo lavet denne fine nye CocaCola Zero. Og coladrikkende, som jeg jo er, købte jeg halvanden liter i mandags.

Kort sagt, så blev den tømt i dag, da min lillesøster og en veninde kom forbi. Normalt drikker vi halvanden liter om dagen.

Den smagte lige så forfærdentlig som alle andre light-ting. En klam smag af aspartam og derefter en underlig bismag i flere minutter. Jeg forstår ikke hvordan folk kan drikke sådan noget frivilligt. Nå ja, hvis der ikke er andet og jeg er virkelig, virkelig tørstig. Men hvor tit er man et sted, hvor man ikke kan få et glas vand?

Noget helt andet er: Hvorfor laver de ENDNU en light-sodavand? Hvad er det, der skal få den til at sælge bedre end den gamle light? Målgruppen er 15-25 årige mænd. Men jeg forstår stadig ikke konceptet. Måske tror de, at sorte etiketter og navnet "Zero" er sejere end sølvfarvede etiketter og "light".

Fanta Light hedder Fanta Free, Sprite Light hedder Sprite Zero, så jeg tror bare det er fordi de ikke kan lide at kalde det light.

Og noget helt andet er, at de stadig ikke har fået den på deres hjemmeside under produkter. Flot!

1 Comments:

At 21. januar 2007 kl. 23.41, Anonymous Anonym said...

Denne kommentar er fjernet af en blogadministrator.

 

Send en kommentar

<< Home