tirsdag den 12. december 2006

Min kære mand har lige gjort mig opmærksom på, at man ikke kan kommentere bloggen. Det har han ret i og fejlen er nu rettet. Så kommenter bare alt det I gider.

Faktisk kunne det jo være meget sjovt at vide om der overhovedet var nogen der læser det her.

Kåre er kommet hjem fra Odense igen og siger at han er træt og vil ud med hunden og i seng. Jeg har lige været til sidste gangs bassintræning inden jul. Og der er ikke sket noget spændende i dag. Hverken her eller i verden. Vejret er trælst, jeg mangler stadigvæk enkelte julegaver, jeg har ikke fået taget opvasken. Well, det er nok sådan livet er.

1 Comments:

At 13. december 2006 kl. 16.38, Anonymous Anonym said...

Hmmm, jeg læser da din blog :-)

Det er altid hyggeligt at følge lidt med hjemmefra. ... og på gode dage læse lidt om mig selv på din blog :-P

Der burde være flere skøre opfindelser, men jeg er ikke i tvivl om dine evner til at finde dem på nettet, så jeg venter spændt.

/Dina

 

Send en kommentar

<< Home