lørdag den 14. juni 2008

Fødselsdag

Jeg rundede et skarpt hjørne i tirsdags. Og da Kåre tog til London, tog jeg hjem til mine forældre for at holde fødselsdag. Mor havde lavet flagalle hele vejen ned af grusvejen, det var rigtig hyggeligt at komme hjem til.

Jeg havde en travel bug med til Biersted, men jeg havde ikke fået læst cachebeskrivelsen for Biersted Kirke godt nok. Så jeg stod med en bamse der skulle placeres i et reagensglas! Nå ja, så var der jo ikke andet at gøre end at placere en ny cache. Så nu er der hele to caches i Biersted. :)


Flagalle er hyggeligt.

Kåre gav mig en CueCat i fødselsdagsgave. Sådan en koster 20$ incl. fragt. Det er ca. 90 kroner med den lave kurs der er i øjeblikket. Men inden den når gennem fortoldning osv. er det løbet op i 271 kroner. Jeg har ikke noget mod at skulle betale moms, men jeg er altså træt af at skulle betale PostDanmark 150 kroner for at opkræve de penge og tjekke at det nu er det rigtige der er i pakken. Men det bliver nu rart at slippe for at skulle taste alle data om vores bøger ind.


Morfar og Ellen slapper af i sofaen. Det vil sige: Ellen slapper af og morfar er spændt som en anden flitsbue!

Vi har fået meldt os til babysvømning med Ellen. Og sådan som hun hygger sig med at være i bad, uanset om det er brusebad, karbad eller bare en tur i håndvasken, så skal det nok blive en succes. Og så skal vi endda på hold med Thomas, Mie og Lærke. :)