torsdag den 17. januar 2008

Advarsel: Pral forude!

Jeg har været til to eksamener i dag, og for nu at sige det som det er: Det gik skidegodt.

Først et projektforsvar, som gav gruppen 12. Projektet indeholdt bl.a. et engelsk resume, som fik særskilt karakter. Jeg havde skrevet resumeet, som blev bedømt til 12.

Dernæst en individuel eksamen på 10 minutter uden forberedelse i organisationsteori og økonomisk styring. Det gik også ganske udmærket, jeg fik 10.

Nu er første semester overstået og om 14 dage går jeg på barsel. I morgen har jeg fri og jeg skal bare slappe af og nyde ikke at have dårlig samvittighed over et eller andet.

Så mine karakterer på første semester er:
  • Design - 4
  • International markedsføring - 4
  • SPSS - 4
  • Projekt A, engelsk - 4
  • Global kommunikation - 7
  • Projekt A - 7
  • Organisation - 10
  • Økonomisk styring - 10
  • Eksamen, organisation og økonomisk styring - 10
  • Global økonomi - 12
  • Projekt B - 12
  • Projekt B, engelsk - 12
En ret stor spredning, men alt i alt ikke noget at være flov over. Nu har jeg lært hvordan der skal skrives opgaver på studiet, så forhåbentlig kan jeg undgå under-middel karakterene næste semester. Og så satser jeg på ikke at skulle skrive opgaver i en hospitalsseng med morfin i kroppen. Det kan godt tænkes at det har påvirket en enkelt karakter en anelse.

Men nu skal jeg bare slappe af, læse en god bog og slappe af!

2 Comments:

At 17. januar 2008 kl. 23.45, Anonymous Anonym said...

Tillykke med de veloverståede eksamener. Det er da superflot at du har fået 12 i 3 ting! Har du så orlov nu?

 
At 18. januar 2008 kl. 09.14, Blogger Trine said...

Tak, jeg er, som du nok kan gætte, også ret godt tilfreds med mig selv. :)

Nej, jeg går først fra om 14 dage. Jeg går lidt ned i tid nu, fordi jeg skal til så mange undersøgelser hos jordemoderen og forskellige læger.

Men jeg fortsætter lidt endnu, fordi jeg simpelthen ikke gider gå hjemme godt halvanden måned. Jeg synes efterhånden nemlig at jeg har gået hjemme nok, sådan i løbet af de sidste år.

 

Send en kommentar

<< Home