søndag den 8. oktober 2006

Lige det man har allermest lyst til når man kommer hjem efter at have været væk i en weekend. Et køleskab der STINKER, så man kan lugte det før man låser døren op!

Siri får jo kødrester fra vores lokale supermarked og normalt er det svinehjerter. Men da vi kørte hjemmefra i fredags havde vi glemt at give hende det sidste. Og seks dage gamle svinehjerter, der ikke engang var blevet dækket til, det lugter altså ikke særligt behageligt.

Så jeg måtte til at rydde køleskabet og få gjort godt og grundigt rent. Præcist det jeg havde lyst til.

Men hvor er jeg dog træt.

I går aftes var Siri og Balder, mine forældres hund, lige ved at komme op at slås. Over Hugo, en plastikdims der kan, eller rettere kunne, pibe. Balder havde fået fat på Hugo og Siri ville have den. Og pludselig tog fanden ved hende og hun fløj lige i ham, med blottede tænder og rejste børster.

Jeg ved ikke lige hvordan jeg kom så hurtigt op af stolen og hvordan jeg fik løftet hele hendes overkrop i struben, men hun forstod da i hvert fald, at den opførsel ville jeg ikke finde mig i. Utrolig så stærk jeg kan være, køteren vejer immervæk 75 kilo!

Og så så vi fjernsyn. Når man nu ikke selv har fjernsyn, så er det jo næsten en festdag, når man kan se fjernsyn en sjælden gang. Vi nåede at se Vild med dans, 40 days, 40 nights, Matador og Barnaby, så kom ikke her.

Men det var nu hyggeligst at se Matador igen, igen, igen. Maude er lige utålelig, Røde er lige rød og Hr. Schwann er lige snobbet.

Nu er min tærte ved at være færdig, så jeg vil spise, tage et langt karbad og så smutte i seng.